• 10-03-2023, 10:34:02
    #1
    Günaydın arkadaşlar sabah Kayseri'de depremle uyandık. Evde uykudan uyandırmıştı. İşe geldiğimde gördüğüm manzara karşısında şaşırdım. Her yer devrilmiş camlar kırılmış. Kahramanmaraş'da olan 7.7 de bile bir iki şey devrilmişti ama bu epey ağır vurmuş belli ki. Evimle iş yeri arası yaklaşık 20 km. Valilik açıklama yaptı olumsuz bir durum yok diye ama her yerden video geliyor bazı eski evler çökmüş, binaların kolonlarında ağır hasarlar var. Bizim fabrikanın bile belirli yerleri çatlamış. Deprem sanki 5 in üzerinde gibi hissedilmiş medyaya mı farklı yansıtıyorlar anlamadım. En basiti aşağıya bir video bırakıyorum yorum sizin.


    https://www.youtube.com/watch?v=jer8EZxUdvM
  • 10-03-2023, 10:36:19
    #2
    Geçmiş olsun hocam.
  • 10-03-2023, 10:37:23
    #3
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Çok kötü sallanmis bazı yerler çok geçmiş olsun umarım olumsuz bir şey yoktur 🤲
  • 10-03-2023, 10:40:02
    #4
    Geçmiş olsun daha büyük degildir hocam deprem büyüdükçe suresi artan bisey 4.8 4.9 verileri bence doğru merkezi siz olduğunuz icin Maraş depremiyle karsilastirilcak dueum degil çünkü Maraş depremi cok büyüktü kendine yakın illeride yıkıp geçti
  • 10-03-2023, 10:41:13
    #5
    ilk deprem daha şittetli idi ama yakınliğindan dolayı farkedebilir. Allah yardım eylesin çok kötü olduk
  • 10-03-2023, 10:43:30
    #6
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    Teşekkür ederim

    alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü sallanmis bazı yerler çok geçmiş olsun umarım olumsuz bir şey yoktur 🤲
    Teşekkür ederim hocam çok şükür bir şey yok.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun daha büyük degildir hocam deprem büyüdükçe suresi artan bisey 4.8 4.9 verileri bence doğru merkezi siz olduğunuz icin Maraş depremiyle karsilastirilcak dueum degil çünkü Maraş depremi cok büyüktü kendine yakın illeride yıkıp geçti
    Maraş depreminde burada bizde 6 gibi hissettik herhalde o çok kötüydü zaten hocam ama konum farkı mı yer farkı mı sabah ki bayağı etkilemiş burayı

    w3bmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk deprem daha şittetli idi ama yakınliğindan dolayı farkedebilir. Allah yardım eylesin çok kötü olduk
    Amin cümlemizin inşallah. Bitti diyoruz yine sallanıyor ne olacak bilmiyorum valla
  • 10-03-2023, 10:44:03
    #7
    geçmiş olsun hocam, rabbim beterinden korusun. artık Kayseri'de olan depremler iyice araştırılmalı ve önlem alınması gerekiyor. ortalama bina kat sayısı 14-15. binalar iyice yıprandı. kötü senaryoyu düşünmek istemiyorum.
  • 10-03-2023, 10:49:04
    #8
    Geçmiş olsun hocam muhtemelen zeminden kaynaklı, eski püskü dağ evleri yikilmiyorda merkezdeki rezidandslar falan yikildi maraş depremindede
  • 10-03-2023, 10:49:19
    #9
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam, rabbim beterinden korusun. artık Kayseri'de olan depremler iyice araştırılmalı ve önlem alınması gerekiyor. ortalama bina kat sayısı 14-15. binalar iyice yıprandı. kötü senaryoyu düşünmek istemiyorum.
    Zaten nüfusa göre en yüksek binalar da Türkiye sıralamasında birinci sırada geliyormuş Kayseri. Özellikle Talas da aşırı yüksek binalar.