KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam.
Teşekkür ederim

alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kötü sallanmis bazı yerler çok geçmiş olsun umarım olumsuz bir şey yoktur 🤲
Teşekkür ederim hocam çok şükür bir şey yok.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun daha büyük degildir hocam deprem büyüdükçe suresi artan bisey 4.8 4.9 verileri bence doğru merkezi siz olduğunuz icin Maraş depremiyle karsilastirilcak dueum degil çünkü Maraş depremi cok büyüktü kendine yakın illeride yıkıp geçti
Maraş depreminde burada bizde 6 gibi hissettik herhalde o çok kötüydü zaten hocam ama konum farkı mı yer farkı mı sabah ki bayağı etkilemiş burayı

w3bmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk deprem daha şittetli idi ama yakınliğindan dolayı farkedebilir. Allah yardım eylesin çok kötü olduk
Amin cümlemizin inşallah. Bitti diyoruz yine sallanıyor ne olacak bilmiyorum valla