Günaydın arkadaşlar sabah Kayseri'de depremle uyandık. Evde uykudan uyandırmıştı. İşe geldiğimde gördüğüm manzara karşısında şaşırdım. Her yer devrilmiş camlar kırılmış. Kahramanmaraş'da olan 7.7 de bile bir iki şey devrilmişti ama bu epey ağır vurmuş belli ki. Evimle iş yeri arası yaklaşık 20 km. Valilik açıklama yaptı olumsuz bir durum yok diye ama her yerden video geliyor bazı eski evler çökmüş, binaların kolonlarında ağır hasarlar var. Bizim fabrikanın bile belirli yerleri çatlamış. Deprem sanki 5 in üzerinde gibi hissedilmiş medyaya mı farklı yansıtıyorlar anlamadım. En basiti aşağıya bir video bırakıyorum yorum sizin.
https://www.youtube.com/watch?v=jer8EZxUdvM