caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam, rabbim beterinden korusun. artık Kayseri'de olan depremler iyice araştırılmalı ve önlem alınması gerekiyor. ortalama bina kat sayısı 14-15. binalar iyice yıprandı. kötü senaryoyu düşünmek istemiyorum.
Zaten nüfusa göre en yüksek binalar da Türkiye sıralamasında birinci sırada geliyormuş Kayseri. Özellikle Talas da aşırı yüksek binalar.