• 09-03-2023, 19:09:35
    #10
    Onlar holding yönetiyor bizler için vakitleri yok, En son bana sabah atarım diyen arkadaş 20.02 den beri o sabah gelmemiş 😅
  • 09-03-2023, 19:10:22
    #11
    Forumda en zorlandığım konu..
  • 09-03-2023, 19:12:16
    #12
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar holding yönetiyor bizler için vakitleri yok, En son bana sabah atarım diyen arkadaş 20.02 den beri o sabah gelmemiş 😅
    aynen öyle



    efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda en zorlandığım konu..
    çok sıkıntı çok
  • 09-03-2023, 19:14:11
    #13
    Cook doğru
  • 09-03-2023, 19:14:12
    #14
    Dışardan aldığınız her şey için satıcı sizin yakanıza yapışıp yorum yaz bana diye darlasa hoş olur mu?
    Bana son 20 ticaretimde trade bile atılmadı. Kibarca 1 defa söylüyorum sonradan atarsa dönüyorum. İsmini vermeyeceğim ama forumda bir arkadaşla 20 tl lik ticaret yaptım. Daha gönderdiği maili kopyalamadan 2 kere trade için mesaj attı. Forumda düzenli olarak açılıyor bu konu biraz empati kurabilirsiniz.
    Kimsenin trade atma zorunluluğu yok.

    • aliirizabekci
    aliirizabekci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-03-2023, 19:16:00
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışardan aldığınız her şey için satıcı sizin yakanıza yapışıp yorum yaz bana diye darlasa hoş olur mu?
    Bana son 20 ticaretimde trade bile atılmadı. Kibarca 1 defa söylüyorum sonradan atarsa dönüyorum. İsmini vermeyeceğim ama forumda bir arkadaşla 20 tl lik ticaret yaptım. Daha gönderdiği maili kopyalamadan 2 kere trade için mesaj attı. Forumda düzenli olarak açılıyor bu konu biraz empati kurabilirsiniz.
    Kimsenin trade atma zorunluluğu yok. Buyrunuz olması gereken bir örnek
    dostum kimse kimsenin yakasına yapışmıyor, evet zorunluluk yok ama neden bu sistemi kullanmayalım? Bende sizin gibi kibarca istiyorum her daim.

  • 09-03-2023, 19:16:45
    #16
    ben bazen unutuyorum bazende gerçekten memnun kalmıyorum ve negatif trade atmak yerine atmamayı tercih ediyorum
  • 09-03-2023, 19:18:01
    #17
    3 işlem yaptım aynı adama ticaret puanı atmıyor bende dedim ticaret puanı atmadan yapamam işlem bozum işlemi yüksek miktar bide
  • 09-03-2023, 19:18:04
    #18
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum kimse kimsenin yakasına yapışmıyor, evet zorunluluk yok ama neden bu sistemi kullanmayalım? Bende sizin gibi kibarca istiyorum her daim.

    Bence de kesinlikle kullanılması gerekli ama müşteriye kinlenmek çok yanlış.
    O darlayan kişi kendini biliyor. Onun içindi.
    • cemvrs
    cemvrs bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.