niye ticaret puanı atmıyorsunuz
46
●1.888
- 09-03-2023, 19:09:35Onlar holding yönetiyor bizler için vakitleri yok, En son bana sabah atarım diyen arkadaş 20.02 den beri o sabah gelmemiş 😅
- 09-03-2023, 19:12:16aynen öylesaitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

çok sıkıntı çokefedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-03-2023, 19:14:12Dışardan aldığınız her şey için satıcı sizin yakanıza yapışıp yorum yaz bana diye darlasa hoş olur mu?
Bana son 20 ticaretimde trade bile atılmadı. Kibarca 1 defa söylüyorum sonradan atarsa dönüyorum. İsmini vermeyeceğim ama forumda bir arkadaşla 20 tl lik ticaret yaptım. Daha gönderdiği maili kopyalamadan 2 kere trade için mesaj attı. Forumda düzenli olarak açılıyor bu konu biraz empati kurabilirsiniz.
Kimsenin trade atma zorunluluğu yok.
aliirizabekci bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 09-03-2023, 19:16:00dostum kimse kimsenin yakasına yapışmıyor, evet zorunluluk yok ama neden bu sistemi kullanmayalım? Bende sizin gibi kibarca istiyorum her daim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 09-03-2023, 19:18:04Bence de kesinlikle kullanılması gerekli ama müşteriye kinlenmek çok yanlış.cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O darlayan kişi kendini biliyor. Onun içindi.


