Dışardan aldığınız her şey için satıcı sizin yakanıza yapışıp yorum yaz bana diye darlasa hoş olur mu?
Bana son 20 ticaretimde trade bile atılmadı. Kibarca 1 defa söylüyorum sonradan atarsa dönüyorum. İsmini vermeyeceğim ama forumda bir arkadaşla 20 tl lik ticaret yaptım. Daha gönderdiği maili kopyalamadan 2 kere trade için mesaj attı. Forumda düzenli olarak açılıyor bu konu biraz empati kurabilirsiniz.
Kimsenin trade atma zorunluluğu yok.