• 09-03-2023, 19:01:46
    #1
    15 saniyelik işlem arkadaş ticaret puanı attıramıyorum insanlara. Sizde durumlar nasıl?
  • 09-03-2023, 19:03:52
    #2
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Ahhh dedikçe kara bağrım kütüler 🥲
  • 09-03-2023, 19:04:16
    #3
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef çoğu zaman aynı durumu bende yaşıyorum.
    ben geçiyorum dönüş yapmıyorlar Yapsalar belki şakasız 140-150 puan olmuştu.
  • 09-03-2023, 19:05:06
    #4
    Aynı durumdayım, müsait değilim diye kaç hafta ses çıkmıyor. Kaç kere hatırlattım, bana mısın demiyor. Sanki sadaka istiyoruz..
  • 09-03-2023, 19:05:29
    #5
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 kere arka arkaya trade geçelim diyorum ben geçiyorum dönüş yapmıyorlar Yapsalar belki şakasız 140-150 puan olmuştu.
    Dönüş yapmayanların profiline girip, verdiğim ticaret puanını report edip report açıklamasına
    "Dönüş alınamadığından verdiğim ticaret puanının silinmesini istiyorum" yazıyorum ve siliniyor. Siz de böyle yapabilirsiniz
  • 09-03-2023, 19:05:45
    #6
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 saniyelik işlem arkadaş ticaret puanı attıramıyorum insanlara. Sizde durumlar nasıl?
    Aynı valla en son konumda artık TP atmayanlarla çalışılmayacağını belirttim
  • 09-03-2023, 19:05:45
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumdayım, müsait değilim diye kaç hafta ses çıkmıyor. Kaç kere hatırlattım, bana mısın demiyor. Sanki sadaka istiyoruz..
    her iki profil içinde gerekli aslında..
  • 09-03-2023, 19:07:24
    #8
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her iki profil içinde gerekli aslında..
    onlar ihtiyaç duymuyor hocam, zamanında onlara verenler vermiş yeni üyeleri umursayan yok. Halbuki bir zamanlar onlar da yeni üyeydi. Empati denen bir şey var..
    • aliyasiny65
    aliyasiny65 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-03-2023, 19:09:25
    #9
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş yapmayanların profiline girip, verdiğim ticaret puanını report edip report açıklamasına
    "Dönüş alınamadığından verdiğim ticaret puanının silinmesini istiyorum" yazıyorum ve siliniyor. Siz de böyle yapabilirsiniz
    bundan sonra bende öyle yapacağım o zaman teşekkürler tavsiye için

    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı valla en son konumda artık TP atmayanlarla çalışılmayacağını belirttim
    hocam sanırım en son çare bu.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar ihtiyaç duymuyor hocam, zamanında onlara verenler vermiş yeni üyeleri umursayan yok. Halbuki bir zamanlar onlar da yeni üyeydi. Empati denen bir şey var..
    ticaret yaptığım çoğu kişinin 50'den az puanı var. Bilmiyorum sanırım üşengeçlik.