niye ticaret puanı atmıyorsunuz
46
●1.888
- 09-03-2023, 19:04:16ben geçiyorum dönüş yapmıyorlarcanuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapsalar belki şakasız 140-150 puan olmuştu.
- 09-03-2023, 19:05:29Dönüş yapmayanların profiline girip, verdiğim ticaret puanını report edip report açıklamasınacemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Dönüş alınamadığından verdiğim ticaret puanının silinmesini istiyorum" yazıyorum ve siliniyor. Siz de böyle yapabilirsiniz
- 09-03-2023, 19:05:45Aynı valla en son konumda artık TP atmayanlarla çalışılmayacağını belirttimcemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2023, 19:05:45her iki profil içinde gerekli aslında..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2023, 19:07:24onlar ihtiyaç duymuyor hocam, zamanında onlara verenler vermiş yeni üyeleri umursayan yok. Halbuki bir zamanlar onlar da yeni üyeydi. Empati denen bir şey var..cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealiyasiny65 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 09-03-2023, 19:09:25bundan sonra bende öyle yapacağım o zaman teşekkürler tavsiye içinType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sanırım en son çare bu.mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticaret yaptığım çoğu kişinin 50'den az puanı var. Bilmiyorum sanırım üşengeçlik.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapsalar belki şakasız 140-150 puan olmuştu.