Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dönüş yapmayanların profiline girip, verdiğim ticaret puanını report edip report açıklamasına
"Dönüş alınamadığından verdiğim ticaret puanının silinmesini istiyorum" yazıyorum ve siliniyor. Siz de böyle yapabilirsiniz
bundan sonra bende öyle yapacağım o zaman teşekkürler tavsiye için

mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı valla en son konumda artık TP atmayanlarla çalışılmayacağını belirttim
hocam sanırım en son çare bu.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlar ihtiyaç duymuyor hocam, zamanında onlara verenler vermiş yeni üyeleri umursayan yok. Halbuki bir zamanlar onlar da yeni üyeydi. Empati denen bir şey var..
ticaret yaptığım çoğu kişinin 50'den az puanı var. Bilmiyorum sanırım üşengeçlik.