Dönüş yapmayanların profiline girip, verdiğim ticaret puanını report edip report açıklamasına
"Dönüş alınamadığından verdiğim ticaret puanının silinmesini istiyorum" yazıyorum ve siliniyor. Siz de böyle yapabilirsiniz
bundan sonra bende öyle yapacağım o zaman teşekkürler tavsiye için
Aynı valla en son konumda artık TP atmayanlarla çalışılmayacağını belirttim
hocam sanırım en son çare bu.
onlar ihtiyaç duymuyor hocam, zamanında onlara verenler vermiş yeni üyeleri umursayan yok. Halbuki bir zamanlar onlar da yeni üyeydi. Empati denen bir şey var..
ticaret yaptığım çoğu kişinin 50'den az puanı var. Bilmiyorum sanırım üşengeçlik.