Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumdayım, müsait değilim diye kaç hafta ses çıkmıyor. Kaç kere hatırlattım, bana mısın demiyor. Sanki sadaka istiyoruz..
her iki profil içinde gerekli aslında..