Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışardan aldığınız her şey için satıcı sizin yakanıza yapışıp yorum yaz bana diye darlasa hoş olur mu?
Bana son 20 ticaretimde trade bile atılmadı. Kibarca 1 defa söylüyorum sonradan atarsa dönüyorum. İsmini vermeyeceğim ama forumda bir arkadaşla 20 tl lik ticaret yaptım. Daha gönderdiği maili kopyalamadan 2 kere trade için mesaj attı. Forumda düzenli olarak açılıyor bu konu biraz empati kurabilirsiniz.
Kimsenin trade atma zorunluluğu yok. Buyrunuz olması gereken bir örnek
dostum kimse kimsenin yakasına yapışmıyor, evet zorunluluk yok ama neden bu sistemi kullanmayalım? Bende sizin gibi kibarca istiyorum her daim.