dostum kimse kimsenin yakasına yapışmıyor, evet zorunluluk yok ama neden bu sistemi kullanmayalım? Bende sizin gibi kibarca istiyorum her daim.
Bence de kesinlikle kullanılması gerekli ama müşteriye kinlenmek çok yanlış.
O darlayan kişi kendini biliyor. Onun içindi.