cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum kimse kimsenin yakasına yapışmıyor, evet zorunluluk yok ama neden bu sistemi kullanmayalım? Bende sizin gibi kibarca istiyorum her daim.

Bence de kesinlikle kullanılması gerekli ama müşteriye kinlenmek çok yanlış.
O darlayan kişi kendini biliyor. Onun içindi.