Öncelikle bütün kadınlarımızın dünya kadınlar günü kutlu olsun.
Wikipedia: "Feminizm, kadınların haklarını tanıyarak bu hakların korunması amacıyla eşitsizliklerin ortadan kaldırılmasına yönelik muhtelif ideolojiler, toplumsal hareketler ve kitle örgütlerinden oluşan hareket."
Ancak bu tanıma rağmen günümüzde feministlerde eşitlikten ziyade üste çıkma, kendilerini daha değerli ve daha fazla hakka sahip kılma gibi istekleri mevcut.
Feminizm normalde güzel ve olması gereken bir şey ancak günümüz feministleri insanları bu ideolojiden soğutabiliyor.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Feministler hakkında ne düşünüyorsunuz?
21
●718
- 08-03-2023, 21:27:22
- 08-03-2023, 21:30:32Şu ankiler feminist değil kendini feminist zannedenler.
Artık erkek haklarını korumaya çalışmamız gerekiyor. Sürekli kendilerini ezikleyerek üste çıktılar.
Bir kadın beni taciz etti dediğinde sorgusuz sualsiz infaz ve hayat kararması.
Ömür boyu nafaka
Kadın ifadesinin geçerli olması...
Gerçekten ihtiyacı olan değil gözü açık olan kullanıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=PbXc...el=HaberGlobal
Bu adamın kamerası olmasa ne olacaktı? Bu adam yerinde biz olsak ne yapacağız4 kişi bunu beğendi. - 08-03-2023, 21:32:44Ülkemizde çok yanlış anlaşılan bir konu kadın ve erkeğin eşit olmasını savunmaları gerekirken kadınların üstün olmaları isteyen belli bir kesim var.
Kadın ve erkek eşit değildir zaten eşit olması gereken şeyler hak ve adalet olmalıdır. Ayrıca daha güzel bir ülke için hepimizin feminist olmamızı düşünüyorum.