• 08-03-2023, 21:35:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ülkemizde erkeklerin faydalanıp kadınların faydalanamadığı tek bir hak söyleyin.
  • 08-03-2023, 21:36:26
    #11
    Boş.
  • 08-03-2023, 21:39:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaten oluşturulan toplulukların hemen hemen hepsi öyle. Eşitlik isteyen her topluluk, eşit muamale göre bile yeterli bulmuyor ve daha fazlasını istiyor.
  • 08-03-2023, 21:43:33
    #13
    Erkek, kadından her halükarda üstündür. Feministliğin amacı belli, Erkekleri güçsüzleştirmek. Erkeklerde fethetme iç güdüsü vardır. eğer erkekler güçlü olursa sisteme karşı baş kaldırırlar (modern sisteme) Bunu istemiyorlar. Ve devlet yasaları bunu destekliyor. Çoğu devletin yasalarında, kadınlar daha üstün. Bu aşırı saçma bir şey. Halbuki dünyada çarkın dönmesini erkekler sağlıyor. Savaşlara erkekler gidiyor, Ağır işlerde erkekler çalışıyor vs. vs. Bu tarz bi ideolojinin bitme taraftarıyım. çünkü aşırı saçma bir ideoloji. Bitmek zorunda. ama büyük bir isyan olması gerek bitmesi için.
  • 08-03-2023, 21:48:16
    #14
    Google ADS & SEO ❄️
    Ahmet4202 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erkek, kadından her halükarda üstündür. Feministliğin amacı belli, Erkekleri güçsüzleştirmek. Erkeklerde fethetme iç güdüsü vardır. eğer erkekler güçlü olursa sisteme karşı baş kaldırırlar (modern sisteme) Bunu istemiyorlar. Ve devlet yasaları bunu destekliyor. Çoğu devletin yasalarında, kadınlar daha üstün. Bu aşırı saçma bir şey. Halbuki dünyada çarkın dönmesini erkekler sağlıyor. Savaşlara erkekler gidiyor, Ağır işlerde erkekler çalışıyor vs. vs. Bu tarz bi ideolojinin bitme taraftarıyım. çünkü aşırı saçma bir ideoloji. Bitmek zorunda. ama büyük bir isyan olması gerek bitmesi için.
    Ben bu şekilde düşünmüyorum hocam. Biraz sert bir yorum olmuş gibi geldi bana
  • 08-03-2023, 21:50:26
    #15
    Ali_Eser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bütün kadınlarımızın dünya kadınlar günü kutlu olsun.

    Wikipedia: "Feminizm, kadınların haklarını tanıyarak bu hakların korunması amacıyla eşitsizliklerin ortadan kaldırılmasına yönelik muhtelif ideolojiler, toplumsal hareketler ve kitle örgütlerinden oluşan hareket."

    Ancak bu tanıma rağmen günümüzde feministlerde eşitlikten ziyade üste çıkma, kendilerini daha değerli ve daha fazla hakka sahip kılma gibi istekleri mevcut.
    Feminizm normalde güzel ve olması gereken bir şey ancak günümüz feministleri insanları bu ideolojiden soğutabiliyor.

    Siz ne düşünüyorsunuz?
    üstünlük isteyen feminist feminist değil feminazi'dir
  • 08-03-2023, 21:53:19
    #16
    Ali_Eser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu şekilde düşünmüyorum hocam. Biraz sert bir yorum olmuş gibi geldi bana
    Herkesin düşüncesine saygım var hocam.
  • 08-03-2023, 22:17:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    feministlik nedense Türkiye de doğru şekilde kullanmıyor kadınlarımız bunu kötü niyetli kullanıyor kendilerine ayrıcalık istiyorlar
  • 08-03-2023, 22:42:50
    #18
    Abaza muhabbetine dönmüş.
    Bu erkek hakları masalları anlatan arkadaşları 3 ay kadın yapalım da dolmuşlarda seyahat ettirelim.
    Sokağa çıkmaya korkarsınız.
    Binlerce senedir kadınların tepesine binmişiz isteğini hayalini sormamışız.
    Namus denilen zırvalığı da kadınların üzerine yıkıp kendimizi sıyırmışız.
    Sonra da gelmişiz feministleri eleştiren geyikler yapıyoruz.
    Çok değil. Bu erkek hakları diyen feministlerden dert yanan adamları 3 ay kadın bedeninde yaşatsak hayata küserler.