Erkek, kadından her halükarda üstündür. Feministliğin amacı belli, Erkekleri güçsüzleştirmek. Erkeklerde fethetme iç güdüsü vardır. eğer erkekler güçlü olursa sisteme karşı baş kaldırırlar (modern sisteme) Bunu istemiyorlar. Ve devlet yasaları bunu destekliyor. Çoğu devletin yasalarında, kadınlar daha üstün. Bu aşırı saçma bir şey. Halbuki dünyada çarkın dönmesini erkekler sağlıyor. Savaşlara erkekler gidiyor, Ağır işlerde erkekler çalışıyor vs. vs. Bu tarz bi ideolojinin bitme taraftarıyım. çünkü aşırı saçma bir ideoloji. Bitmek zorunda. ama büyük bir isyan olması gerek bitmesi için.