• 09-03-2023, 01:45:24
    #19
    Erkekler Adam olsa feministlere gerek kalmaz.
  • 09-03-2023, 15:36:17
    #20
    Sosyal görüşler, dinler, yönetim şekilleri, arkadaşlık ilişkileri, aile...

    Daha bir çok konu "Kağıt üzerinde" iyi bir tanıma sahip olsa bile uygulamada çok hatalar ve yanlışlıklar yapılıyor. Burda problem terimlerde değil insan faktöründe
  • 09-03-2023, 15:39:48
    #21
    Kişisel Rütbe
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ankiler feminist değil kendini feminist zannedenler.
    Artık erkek haklarını korumaya çalışmamız gerekiyor. Sürekli kendilerini ezikleyerek üste çıktılar.

    Bir kadın beni taciz etti dediğinde sorgusuz sualsiz infaz ve hayat kararması.
    Ömür boyu nafaka
    Kadın ifadesinin geçerli olması...

    Gerçekten ihtiyacı olan değil gözü açık olan kullanıyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=PbXc...el=HaberGlobal
    Bu adamın kamerası olmasa ne olacaktı? Bu adam yerinde biz olsak ne yapacağız
    Gaziantep'te kadın Kocasının kardeşini linç ettirmişti valla ne yapacağımızı bilemiyoruz iftiradan
  • 09-03-2023, 19:04:55
    #22
    md_
    Üyeliği durduruldu
    kadın erkek tamam hukuken eşitlerde. oturduğun evi yapan ustalardan kaçı kadındı bindiğin arabanın fabrikasında kaç kadın çalışıyor restorana gittiğinde kadın garson mu daha çok erkek garson mu çok evini taşımak istediğinde gelen nakliyeciler erkek mi kadın mı. kısacası feminizm saçmalıktır