kadın erkek tamam hukuken eşitlerde. oturduğun evi yapan ustalardan kaçı kadındı bindiğin arabanın fabrikasında kaç kadın çalışıyor restorana gittiğinde kadın garson mu daha çok erkek garson mu çok evini taşımak istediğinde gelen nakliyeciler erkek mi kadın mı. kısacası feminizm saçmalıktır