Ülkemizde çok yanlış anlaşılan bir konu kadın ve erkeğin eşit olmasını savunmaları gerekirken kadınların üstün olmaları isteyen belli bir kesim var.
Kadın ve erkek eşit değildir zaten eşit olması gereken şeyler hak ve adalet olmalıdır. Ayrıca daha güzel bir ülke için hepimizin feminist olmamızı düşünüyorum.