Öncelikle bütün kadınlarımızın dünya kadınlar günü kutlu olsun.

Wikipedia: "Feminizm, kadınların haklarını tanıyarak bu hakların korunması amacıyla eşitsizliklerin ortadan kaldırılmasına yönelik muhtelif ideolojiler, toplumsal hareketler ve kitle örgütlerinden oluşan hareket."

Ancak bu tanıma rağmen günümüzde feministlerde eşitlikten ziyade üste çıkma, kendilerini daha değerli ve daha fazla hakka sahip kılma gibi istekleri mevcut.
Feminizm normalde güzel ve olması gereken bir şey ancak günümüz feministleri insanları bu ideolojiden soğutabiliyor.

Siz ne düşünüyorsunuz?