
Cidden boşa yaşıyoruz, her şey pahalı
22
●1.800
- 01-03-2023, 23:12:18Düşüncelerinize tam zıt bakıyorum.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2023, 23:12:26Alınan vergiyi bütçelendirip düzgün kullanan bir hükümet durumunda bu kadar olmaz hocamnetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasip diyelim allah sonumuzu hayretsin..
- 01-03-2023, 23:12:50malesef şuan 2010 model bizim ülkemizde bir ortasınıf araba 250 k
insanlar yurt dışında 120 kya en lüks arabaya binebiliyor. - 01-03-2023, 23:13:01Dostum, iş tabii ki önemli, herkesin işe girmesini isterim, imkanım olsaydı da herkese iş imkanı sunsaydım fakat sağlık çok daha önemli. Kendimden biliyorum.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2023, 23:13:43tabi canım niye ilgisi olsun. Faiz düşürmelerden sonra dolar fırlamadı mı ? doları 18 tlye kadar çıkartıp geri indirmediler mi 11 tlye? 18 tlye çıkartan babam mıydı ? yaşanan bütün pahalılığın ve enflasyonun sorumlusu iktidardır. Bunun zihniyet değişimi ile alakası yok.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

nasip diyelim allah sonumuzu hayretsin..