netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İktidarla falan ilgisi yok bu durumun, iktidar değişse başka biri gelse yine aynı olur.
Alınan vergiyi bütçelendirip düzgün kullanan bir hükümet durumunda bu kadar olmaz hocam nasip diyelim allah sonumuzu hayretsin..