• 01-03-2023, 23:10:11
    #1
    O kadar çok ihtiyacım var ki bir türlü araba alamıyorum.
  • 01-03-2023, 23:10:45
    #2
    Kişisel Rütbe
    Keşke işim olsa
  • 01-03-2023, 23:11:18
    #3
    Yabancılara gıpta etmemek elde değil.
  • 01-03-2023, 23:12:18
    #4
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidarla falan ilgisi yok bu durumun, iktidar değişse başka biri gelse yine aynı olur.
    Düşüncelerinize tam zıt bakıyorum.
    • ZimmeR
    ZimmeR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-03-2023, 23:12:26
    #5
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidarla falan ilgisi yok bu durumun, iktidar değişse başka biri gelse yine aynı olur.
    Alınan vergiyi bütçelendirip düzgün kullanan bir hükümet durumunda bu kadar olmaz hocam nasip diyelim allah sonumuzu hayretsin..
  • 01-03-2023, 23:12:50
    #6
    malesef şuan 2010 model bizim ülkemizde bir ortasınıf araba 250 k

    insanlar yurt dışında 120 kya en lüks arabaya binebiliyor.
  • 01-03-2023, 23:13:01
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke işim olsa
    Dostum, iş tabii ki önemli, herkesin işe girmesini isterim, imkanım olsaydı da herkese iş imkanı sunsaydım fakat sağlık çok daha önemli. Kendimden biliyorum.
  • 01-03-2023, 23:13:43
    #8
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidarla falan ilgisi yok bu durumun, iktidar değişse başka biri gelse yine aynı olur.
    tabi canım niye ilgisi olsun. Faiz düşürmelerden sonra dolar fırlamadı mı ? doları 18 tlye kadar çıkartıp geri indirmediler mi 11 tlye? 18 tlye çıkartan babam mıydı ? yaşanan bütün pahalılığın ve enflasyonun sorumlusu iktidardır. Bunun zihniyet değişimi ile alakası yok.
  • 01-03-2023, 23:14:19
    #9
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktidarla falan ilgisi yok bu durumun, iktidar değişse başka biri gelse yine aynı olur.