İktidarla falan ilgisi yok bu durumun, iktidar değişse başka biri gelse yine aynı olur.
tabi canım niye ilgisi olsun. Faiz düşürmelerden sonra dolar fırlamadı mı ? doları 18 tlye kadar çıkartıp geri indirmediler mi 11 tlye? 18 tlye çıkartan babam mıydı ? yaşanan bütün pahalılığın ve enflasyonun sorumlusu iktidardır. Bunun zihniyet değişimi ile alakası yok.