Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke işim olsa
Dostum, iş tabii ki önemli, herkesin işe girmesini isterim, imkanım olsaydı da herkese iş imkanı sunsaydım fakat sağlık çok daha önemli. Kendimden biliyorum.