Bu konuyu siyaset için açmadım gelip ahkam kesmeyin bu sebeple sadece x beyaz eşyasının sizin gözünüzde ederi nedir ve neden?
Bir çeşit eğlence konusu olarak düşünebilirsiniz. Örneğin çamaşır makinesine 10.000₺ veya üstünü vermek bana absürt gelmiyor veya buzdolabı hep pahalı gözümde nedense
Ama bugün 10.000₺ verdiğim bulaşık makinesi biraz üzdü beni açıkçası...