zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam serbest piyasa diye bir şey var gidip bim den adı sanı belli olmayan markayı çok uygunada alabilirsin. Ama ben keyif adamıyım kralını kullanırım dersem 10.000 lira da nedir diyebilirim. Özelliğiydi programıydı dakikasıydı derken çok daha uyguna da alabilirdin ama dediğim gibi serbest piyasa şu ürün bu fiyat olsun demek çok saçma olurdu
Hocam kesinlikle öyle ama kendi kafamızda kurduğumuz böyle atıl ürünler vardır ya hani bu bulaşık makinesi benim için nedense hep böyle. Bardak yıkanır annemden hatırlıyorum çalkalar koyardı Veya çevremde hala elinde yıkayan makineye bir şey koymayan insanlar var. Hani her şey değişti ve gelişti bu makinelerin kapak tipi dışında hiçbir şeyi değişmedi. Wifi kontrolü var diye gidip 10.000₺ verdik zoruma gidiyor açıkçası. En son çıkanı da 18.000₺ dolaylarındaydı rengi siyah ve cam diyeymis... Satan da anlatamıyor ki