Hocam serbest piyasa diye bir şey var gidip bim den adı sanı belli olmayan markayı çok uygunada alabilirsin. Ama ben keyif adamıyım kralını kullanırım dersem 10.000 lira da nedir diyebilirim. Özelliğiydi programıydı dakikasıydı derken çok daha uyguna da alabilirdin ama dediğim gibi serbest piyasa şu ürün bu fiyat olsun demek çok saçma olurdu