Her beyaz eşyanın ayrı bir amacı ve kendi içerisinde sunduğu ekstra özellikler var. Bu ara ileriye yönelik eşyalar alıyor ve bir nevi heyecanı da yaşıyorum ancak amacından bağımsız olarak birçok eşyanın aslında şişirme fiyatlara sahip olduğunu da gözlemliyorum. Bizzat satan bayilerin de görüşü bu şekilde...
Bu konuyu siyaset için açmadım gelip ahkam kesmeyin bu sebeple sadece x beyaz eşyasının sizin gözünüzde ederi nedir ve neden?
Bir çeşit eğlence konusu olarak düşünebilirsiniz. Örneğin çamaşır makinesine 10.000₺ veya üstünü vermek bana absürt gelmiyor veya buzdolabı hep pahalı gözümde nedense

Ama bugün 10.000₺ verdiğim bulaşık makinesi biraz üzdü beni açıkçası...