13 bine arçelik 1010km model kurutma makinası aldım. Kurutma makinasına hep gereksiz gözüyle bakıyordum ama içinden çıkardığımız kıyafetlerin kuruluğu, yumuşacık oluşu ve tozu yünü vs hepsini alt haznede toplaması... keşke daha önceden alsaymışım çok geç kaldım.
Çamaşır ve buzdolabı da arçelik (çamaşır 7 buzdolabı 15 yıllık). Bulaşık windsor 7 yıldır kullanıyoruz.
Hepsinin ortak noktası servis. Bulaşık makinası hariç Arçelik çok yaygın bir servis ağına sahip ve çok sıkı denetleniyorlar. O yüzden cezbedici bir özellik o yüzden fiyattan çok servis ağına bakın.