Hocam kesinlikle öyle ama kendi kafamızda kurduğumuz böyle atıl ürünler vardır ya hani bu bulaşık makinesi benim için nedense hep böyle. Bardak yıkanır annemden hatırlıyorum çalkalar koyardı

Veya çevremde hala elinde yıkayan makineye bir şey koymayan insanlar var. Hani her şey değişti ve gelişti bu makinelerin kapak tipi dışında hiçbir şeyi değişmedi. Wifi kontrolü var diye gidip 10.000₺ verdik zoruma gidiyor açıkçası. En son çıkanı da 18.000₺ dolaylarındaydı rengi siyah ve cam diyeymis... Satan da anlatamıyor ki
Hocam evleninceye kadar seninle aynı kafadaydım çoğu ürün için aynı işlevi görmüyor mu diye ne zaman ki araya düğün girdi eşyaları tek tek gidip almaya başladık yok şurasında şu özelliği var burasında bu özelliği var dedikçe fiyatlar uçtu