• 15-02-2023, 00:01:47
    #10
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzeller maşallah. Şuan 1,5 aylık ise henüz daha erken bir ay daha annelerinin yanında kalsın durum müsaitse.
    2 ay kadar oldu hocam sanırım 1.5 ay biraz tahmini olarak yazdım.

    Gregor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah çok güzeller.
    Yanlız 6-10k kısmı biraz abartı olmuş. Anne-Babası da kendi de Full SCR li olursa ancak 5-6k eder hocam.
    Merak ettiğimden bir kaç yere sordum hocam bu aralıkta dönüş aldım.

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsine maşallah. Evde 2 kedi bakarken alan açısından zorlanıyoruz, insanın daha onlarcasına bakası geliyor... Dilerim bu güzellikler gerçek hayvan sever sahiplerine ulaşır.
    İnşallah hocam, yoksa hepsine bakmak isterim ancak büyüdükçe bazı etmenler zorluyor

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Azerbaycanda olmasam ikisini sahiplenmiştim hemen )). Mümkünse tanıdığınız arkadaş çevrenizden başlayın, alana kadar melekten daha melek davranacak adamlar tanıyorum.
    Elbette hocam, bakılacak ortam daha önemli
  • 15-02-2023, 00:17:44
    #11
    Çok tatlılar, çok isterim, umarım çok iyi bakılacak yerlere giderler, özellikle çocuğunuzu nasıl büyütüyorsanız lütfen bu hayvanları ona göre sahiplenin, yarın öbür gün Allah göstermesin hiçbirisine, ama sağlık sorunları olduğunda vs. karşılayabilecek güçlerde olun. Gerçekten sorumluluk isteyen bir durum, hevesle veballere girmeyin. Ben uyarımı yapmak istedim.
  • 15-02-2023, 00:17:46
    #12
    Birtane sahiplenebilirim ama istanbuldayım.
  • 15-02-2023, 00:34:02
    #13
    Bizde de kısır bir prenses var ama boğazı sağ olsun ND harici yediremiyoruz, ikinci kedi mümkün değil... Umarım güzel ailelere gider bu yavrular

    https://imgyukle.com/i/QQgBUp
  • 15-02-2023, 00:34:08
    #14
    Osmaniyede bir tane sahiplenebilirim. Detaylı pm alabilir miyim?
  • 15-02-2023, 00:35:05
    #15
    Bende de scottish mevcut lakin büyük. Yavruya sıkıntıya çıkartır mı acaba? Sahiplenmeme gibi
  • 15-02-2023, 01:03:03
    #16
    WhatsApp yazdım hocam sahiplenmek isterim
  • 15-02-2023, 01:03:28
    #17
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de scottish mevcut lakin büyük. Yavruya sıkıntıya çıkartır mı acaba? Sahiplenmeme gibi
    İlk başta çıkartabilir ancak 1 haftada alışıyorlar genelde.
  • 15-02-2023, 01:11:35
    #18
    Platin üye
    Bu şekilde yasak r10 da, bende benzeri konu açmıştım silmişlerdi bilginiz olsun. Tamamen ücretsiz sahiplendirme ise izin veriyorlar. Mama, kum karşılığı vs de yasak.