Çok güzeller maşallah. Şuan 1,5 aylık ise henüz daha erken bir ay daha annelerinin yanında kalsın durum müsaitse.
2 ay kadar oldu hocam sanırım 1.5 ay biraz tahmini olarak yazdım.
Maşallah çok güzeller.
Yanlız 6-10k kısmı biraz abartı olmuş. Anne-Babası da kendi de Full SCR li olursa ancak 5-6k eder hocam.
Merak ettiğimden bir kaç yere sordum hocam bu aralıkta dönüş aldım.
Hepsine maşallah. Evde 2 kedi bakarken alan açısından zorlanıyoruz, insanın daha onlarcasına bakası geliyor... Dilerim bu güzellikler gerçek hayvan sever sahiplerine ulaşır.
İnşallah hocam, yoksa hepsine bakmak isterim ancak büyüdükçe bazı etmenler zorluyor
Azerbaycanda olmasam ikisini sahiplenmiştim hemen )). Mümkünse tanıdığınız arkadaş çevrenizden başlayın, alana kadar melekten daha melek davranacak adamlar tanıyorum.
Elbette hocam, bakılacak ortam daha önemli