Çok tatlılar, çok isterim, umarım çok iyi bakılacak yerlere giderler, özellikle çocuğunuzu nasıl büyütüyorsanız lütfen bu hayvanları ona göre sahiplenin, yarın öbür gün Allah göstermesin hiçbirisine, ama sağlık sorunları olduğunda vs. karşılayabilecek güçlerde olun. Gerçekten sorumluluk isteyen bir durum, hevesle veballere girmeyin. Ben uyarımı yapmak istedim.