• 14-02-2023, 23:48:55
    #1
    Evde 9 tane kedi bakıyorum. 2 tanesi tekir, 1 tanesi British
    British kedimizin 2 ay önce 6 tane yavrusu oldu (scottish ve british çiftleşmesinden)

    Bu yavrulardan 2 tanesini

    - Gerçekten kediye iyi bakabilecek
    - Aşılarını yaptıracak
    - Ticari üretim için kullanmayacak

    Öncelikle Samsun ve çevresi olarak
    birisine tamamen ücretsiz olarak sadece MAMA ve kum karşılığı sahiplendirmek istiyorum.

    Hayvanın parayla alınıp satılmasına karşıyım. Şuan bunların ticaretini yapanlar tanesine 6-10 k arası ücret istemektedir.







  • 14-02-2023, 23:52:20
    #2
    Hocam merhaba bir tane büyük kedim var kısır ve 6 yaşında. Ona kardeş arıyorum düşünürseniz ben çok çok iyi bakabilirim erkek olursa iyi anlaşırlar diye düşünüyorum

    Uygun görmenizi ümit ederim iyi bir yuva oluruz
  • 14-02-2023, 23:53:12
    #3
    hocam bana sorarsan veteriner aracılığı ile sahiplendir. insanlıktan nasibini almamışlar burada da vardır çiftleştirip çiftleştirip satacak olan.

    fiyatını da yazmışsın konunun altına ağızlarının suyu akar. burada yapma bunu bence.
  • 14-02-2023, 23:54:43
    #4
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana sorarsan veteriner aracılığı ile sahiplendir. insanlıktan nasibini almamışlar burada da vardır çiftleştirip çiftleştirip satacak olan.

    fiyatını da yazmışsın konunun altına ağızlarının suyu akar. burada yapma bunu bence.
    Hocam herkese sahiplendirmeyeceğim elbette, ara ara fotoğraf isteyip kısırlaştırma şartı da olabilir belki.
    Önemli olan iyi bir yuvaya gitmesi ve iyi bakılması. Ancak gerçekten dediğim fiyatlara satılmakta, ancak ben tamamen karşıyım bu duruma.
  • 14-02-2023, 23:55:54
    #5
    Hepsine maşallah. Evde 2 kedi bakarken alan açısından zorlanıyoruz, insanın daha onlarcasına bakası geliyor... Dilerim bu güzellikler gerçek hayvan sever sahiplerine ulaşır.
  • 14-02-2023, 23:57:02
    #6
    Çok güzeller maşallah. Şuan 1,5 aylık ise henüz daha erken bir ay daha annelerinin yanında kalsın durum müsaitse.
  • 15-02-2023, 00:00:01
    #7
    Maşallah çok güzeller.
    Yanlız 6-10k kısmı biraz abartı olmuş. Anne-Babası da kendi de Full SCR li olursa ancak 5-6k eder hocam.
  • 15-02-2023, 00:00:22
    #8
    yerim bunları ben yaaaa
  • 15-02-2023, 00:00:50
    #9
    Azerbaycanda olmasam ikisini sahiplenmiştim hemen )). Mümkünse tanıdığınız arkadaş çevrenizden başlayın, alana kadar melekten daha melek davranacak adamlar tanıyorum.