Evde 9 tane kedi bakıyorum. 2 tanesi tekir, 1 tanesi British
British kedimizin 2 ay önce 6 tane yavrusu oldu (scottish ve british çiftleşmesinden)

Bu yavrulardan 2 tanesini

- Gerçekten kediye iyi bakabilecek
- Aşılarını yaptıracak
- Ticari üretim için kullanmayacak

Öncelikle Samsun ve çevresi olarak
birisine tamamen ücretsiz olarak sadece MAMA ve kum karşılığı sahiplendirmek istiyorum.

Hayvanın parayla alınıp satılmasına karşıyım. Şuan bunların ticaretini yapanlar tanesine 6-10 k arası ücret istemektedir.