• 14-02-2023, 01:19:37
    #10
    İnşaat Mühendisi olarak söylüyorum ki deprem bir gerçek ve bir gün bu gerçekle yüzyüze geleceğiz.

    Maalesef yaşadıklarımızdan dolayı medya ve sosyal ortamlar bu konudan reyting sağlamak için konuyu canlı tutuyorlar bu da insanımızda olumsuzluk ve tedirginlik yaşatıyor.

    çivi çiviyi söker misali bu olay da ya başka olumsuz bir olay yaşarsak veya insanların sıkılıp bu konuyu takip etmek istememesi olursa
    medya ve sosyal ortamdan düşecektir belki bir süre sonra da hiç yaşamamış gibi hatırlayacağız.

    Kişiler rahatlayacak normal hayatlarına devam edecekler.

    Ve o an tekrar söyleyeceğim
    zamanında Sağlık Bakanı Fahrettin Kocanın dediği gibi
    “BU HASTALIĞA KARŞI ELİMİZDE GÜÇLÜ BİR KOZ VAR YAKALANMAMAK!”

    https://www.youtube.com/watch?v=2bx6P2bw__g


    Aynısını deprem için de uygularsak "en büyük kozumuz depreme yakalanmamak"

    Çok tedirgin olmayın ama bilinçlenelim hayatımızdaki her adımda bu faktörü de hesaba katarak yaşayalım.
    Sağlıcakla kalın, uykumuzu uyuyup sağlığımızı da kaybetmeyelim.
  • 14-02-2023, 01:19:52
    #11
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıp yazıp siliyorum, karamsarlık yapmak istemiyorum ama.. Bir çoğumuz yarın ölecek gibi değilde 100 yıl sonra ölecekmiş gibi davranıyor, normalde yarın ölecekmişiz gibi olmalıyız, buna artık daha çok dikkat edeceğim.. Kimsenin kalbini kırmaya gerek yok, mutlu olalım ailemize zaman ayıralım 3-5 birikim yapıcaz diye canımızın çektiği bir şeyi almayacaksak alalım gözümüz arkada kalmasın, mutlu olalım çatışmayalım güzel yerler görelim, ailemiz çok gezmediyse onlarla beraber geziler yapalım...
    Olanlar bana gösterdi ki ben pc de iş yapmaktan çocuklarıma vakit ayıramıyormuşum. Akşama doğru 4-5 gibi uyanırdım tam 8 de pc oturur saba 6 da kalkar yatardım işim gereği ve bu hergün böyle devam ederdi hafta sonu hariç şuan bire bir iş olmadığı müddetçe pc oturmuyorum çocuklarımla vakit geçiriyorum bütün korkum da onlar şuan.
  • 14-02-2023, 01:22:38
    #12
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşaat Mühendisi olarak söylüyorum ki deprem bir gerçek ve bir gün bu gerçekle yüzyüze geleceğiz.

    Maalesef yaşadıklarımızdan dolayı medya ve sosyal ortamlar bu konudan reyting sağlamak için konuyu canlı tutuyorlar bu da insanımızda olumsuzluk ve tedirginlik yaşatıyor.

    çivi çiviyi söker misali bu olay da ya başka olumsuz bir olay yaşarsak veya insanların sıkılıp bu konuyu takip etmek istememesi olursa
    medya ve sosyal ortamdan düşecektir belki bir süre sonra da hiç yaşamamış gibi hatırlayacağız.

    Kişiler rahatlayacak normal hayatlarına devam edecekler.

    Ve o an tekrar söyleyeceğim
    zamanında Sağlık Bakanı Fahrettin Kocanın dediği gibi
    “BU HASTALIĞA KARŞI ELİMİZDE GÜÇLÜ BİR KOZ VAR YAKALANMAMAK!”

    https://www.youtube.com/watch?v=2bx6P2bw__g


    Aynısını deprem için de uygularsak "en büyük kozumuz depreme yakalanmamak"

    Çok tedirgin olmayın ama bilinçlenelim hayatımızdaki her adımda bu faktörü de hesaba katarak yaşayalım.
    Sağlıcakla kalın, uykumuzu uyuyup sağlığımızı da kaybetmeyelim.
    Ne güzel yazmışsınız hocam, dediğiniz gibi eminim 1 ay sonra bugün düşündüğümüzü düşünmeyeceğiz bir çoğumuz ben dahil.. güzel günler görelim diliyorum sizde sağlıcakla kalın
  • 14-02-2023, 01:42:35
    #13
    İnsanı ölümden eceli korur.

    Ölüm sadece depremle gelmez. önlemini al, gerisi elinden birşey gelmez. Adamlar bağırıyor yok şöyle bina yapsak olurdu böyle yapsak şöyle olurdu... Yer 3 metre oynamış neyi olurdu 3 metre bıçak gibi kesilmiş zemin.

    Yani elimizden gelmeyen şeyler de oluyormuş demek ki.

    Allah ölümün de hayırlısını versin.