umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıp yazıp siliyorum, karamsarlık yapmak istemiyorum ama.. Bir çoğumuz yarın ölecek gibi değilde 100 yıl sonra ölecekmiş gibi davranıyor, normalde yarın ölecekmişiz gibi olmalıyız, buna artık daha çok dikkat edeceğim.. Kimsenin kalbini kırmaya gerek yok, mutlu olalım ailemize zaman ayıralım 3-5 birikim yapıcaz diye canımızın çektiği bir şeyi almayacaksak alalım gözümüz arkada kalmasın, mutlu olalım çatışmayalım güzel yerler görelim, ailemiz çok gezmediyse onlarla beraber geziler yapalım...
Olanlar bana gösterdi ki ben pc de iş yapmaktan çocuklarıma vakit ayıramıyormuşum. Akşama doğru 4-5 gibi uyanırdım tam 8 de pc oturur saba 6 da kalkar yatardım işim gereği ve bu hergün böyle devam ederdi hafta sonu hariç şuan bire bir iş olmadığı müddetçe pc oturmuyorum çocuklarımla vakit geçiriyorum bütün korkum da onlar şuan.