İnsanı ölümden eceli korur.

Ölüm sadece depremle gelmez. önlemini al, gerisi elinden birşey gelmez. Adamlar bağırıyor yok şöyle bina yapsak olurdu böyle yapsak şöyle olurdu... Yer 3 metre oynamış neyi olurdu 3 metre bıçak gibi kesilmiş zemin.

Yani elimizden gelmeyen şeyler de oluyormuş demek ki.

Allah ölümün de hayırlısını versin.