İnşaat Mühendisi olarak söylüyorum ki deprem bir gerçek ve bir gün bu gerçekle yüzyüze geleceğiz.

Maalesef yaşadıklarımızdan dolayı medya ve sosyal ortamlar bu konudan reyting sağlamak için konuyu canlı tutuyorlar bu da insanımızda olumsuzluk ve tedirginlik yaşatıyor.

çivi çiviyi söker misali bu olay da ya başka olumsuz bir olay yaşarsak veya insanların sıkılıp bu konuyu takip etmek istememesi olursa
medya ve sosyal ortamdan düşecektir belki bir süre sonra da hiç yaşamamış gibi hatırlayacağız.

Kişiler rahatlayacak normal hayatlarına devam edecekler.

Ve o an tekrar söyleyeceğim
zamanında Sağlık Bakanı Fahrettin Kocanın dediği gibi
“BU HASTALIĞA KARŞI ELİMİZDE GÜÇLÜ BİR KOZ VAR YAKALANMAMAK!”

https://www.youtube.com/watch?v=2bx6P2bw__g


Aynısını deprem için de uygularsak "en büyük kozumuz depreme yakalanmamak"

Çok tedirgin olmayın ama bilinçlenelim hayatımızdaki her adımda bu faktörü de hesaba katarak yaşayalım.
Sağlıcakla kalın, uykumuzu uyuyup sağlığımızı da kaybetmeyelim.