• 10-02-2023, 07:56:37
    #1
    gecemiz gündüzümüz deprem oldu. şu 600 evlerde ki 14 kişi canlı dediler sonra noldu kaçırdım. Güzel haber bekliyorum inşallah güzel haber alırsam bir nebze rahatlayıp uyumak istiyorum
  • 10-02-2023, 08:01:11
    #2
    Sabahın 5.40'ında kalkıp işe gidicem diye yatıyorum dön dön uyuyorum mecbur ama bölük pörçük. Eşim korkudan uyuyamıyor o büyük deprem yaşamadı Allah yaşatmasın.
    Ben 99 depremini gördüğüm için artık alıştı herhalde büünye
  • 10-02-2023, 08:03:07
    #3
    Adanadayım bizde nöbetleşe uyuyoruz ben gececiyim kız kardeşimle annem rahat uyusun diye uyanık kalıyorum.
    • WebMasterMarket
    • Denyo
    • halitarzupinar
    WebMasterMarket, Denyo ve halitarzupinar bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 10-02-2023, 08:03:11
    #4
    Uyuyamıyorum sürekli Twitter üzerinden gelişmeleri takip ediyorum
  • 10-02-2023, 08:08:50
    #5
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahın 5.40'ında kalkıp işe gidicem diye yatıyorum dön dön uyuyorum mecbur ama bölük pörçük. Eşim korkudan uyuyamıyor o büyük deprem yaşamadı Allah yaşatmasın.
    Ben 99 depremini gördüğüm için artık alıştı herhalde büünye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adanadayım bizde nöbetleşe uyuyoruz ben gececiyim kız kardeşimle annem rahat uyusun diye uyanık kalıyorum.
    Allah yardımcımız olsun.
    Adıyamanda 1 kişi kurtarıldı 100.saatte, Hatay 600 konut sitesinde çok fazla ses var inşallah güzel haberler gelir
  • 10-02-2023, 08:12:34
    #6
    Bende aynı ve bu durum yüzünden kafayı yiyeceğim herkese bir sert çıkışıyorum aşırı gergin ve agresifim. Garip bir ruh hali bazen duygusallaşıyor bazen yoldan geçeni dövecek bahaneler türetebiliyorum
  • 10-02-2023, 08:13:32
    #7
    Valla bütün büyük depremleri gören biri olarak söylüyorum uyku haram. Hele birde 6. Katta oturuyorum resmen iliklerimize kadar hissediyoruz depremi 🥺 sabaha kadar TV izliyorum artık beden bitap düşünce istemsizce uykuya dalıyorum
  • 10-02-2023, 08:19:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Adanadayim bende hocam ayni sekil suan 2 arkadasim uyuyor ben uyanigim nobetlese yatip kalkiyoruz. Ben gececiyim onlar sabah umsrim hersey düzelir
  • 10-02-2023, 08:33:37
    #9
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı ve bu durum yüzünden kafayı yiyeceğim herkese bir sert çıkışıyorum aşırı gergin ve agresifim. Garip bir ruh hali bazen duygusallaşıyor bazen yoldan geçeni dövecek bahaneler türetebiliyorum
    aynı sorun bende de vardı. Halkın ve polisin yağmacılara yaptıklarını görünce bir kurtulanları görünce umudum yeşerdi biraz. İnanıyorum çok fazla enkaz altında hala yardım bekleyen insan var. İnşallah hepsine geç olmadan ulaşabiliriz.