Bende aynı ve bu durum yüzünden kafayı yiyeceğim herkese bir sert çıkışıyorum aşırı gergin ve agresifim. Garip bir ruh hali bazen duygusallaşıyor bazen yoldan geçeni dövecek bahaneler türetebiliyorum
aynı sorun bende de vardı. Halkın ve polisin yağmacılara yaptıklarını görünce bir kurtulanları görünce umudum yeşerdi biraz. İnanıyorum çok fazla enkaz altında hala yardım bekleyen insan var. İnşallah hepsine geç olmadan ulaşabiliriz.