Valla bütün büyük depremleri gören biri olarak söylüyorum uyku haram. Hele birde 6. Katta oturuyorum resmen iliklerimize kadar hissediyoruz depremi 🥺 sabaha kadar TV izliyorum artık beden bitap düşünce istemsizce uykuya dalıyorum