Sabahın 5.40'ında kalkıp işe gidicem diye yatıyorum dön dön uyuyorum mecbur ama bölük pörçük. Eşim korkudan uyuyamıyor o büyük deprem yaşamadı Allah yaşatmasın.
Ben 99 depremini gördüğüm için artık alıştı herhalde büünye