Bende aynı ve bu durum yüzünden kafayı yiyeceğim herkese bir sert çıkışıyorum aşırı gergin ve agresifim. Garip bir ruh hali bazen duygusallaşıyor bazen yoldan geçeni dövecek bahaneler türetebiliyorum