Sabahın 5.40'ında kalkıp işe gidicem diye yatıyorum dön dön uyuyorum mecbur ama bölük pörçük. Eşim korkudan uyuyamıyor o büyük deprem yaşamadı Allah yaşatmasın.
Ben 99 depremini gördüğüm için artık alıştı herhalde büünye
Adanadayım bizde nöbetleşe uyuyoruz ben gececiyim kız kardeşimle annem rahat uyusun diye uyanık kalıyorum.
Allah yardımcımız olsun.
Adıyamanda 1 kişi kurtarıldı 100.saatte, Hatay 600 konut sitesinde çok fazla ses var inşallah güzel haberler gelir