Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahın 5.40'ında kalkıp işe gidicem diye yatıyorum dön dön uyuyorum mecbur ama bölük pörçük. Eşim korkudan uyuyamıyor o büyük deprem yaşamadı Allah yaşatmasın.
Ben 99 depremini gördüğüm için artık alıştı herhalde büünye
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adanadayım bizde nöbetleşe uyuyoruz ben gececiyim kız kardeşimle annem rahat uyusun diye uyanık kalıyorum.
Allah yardımcımız olsun.
Adıyamanda 1 kişi kurtarıldı 100.saatte, Hatay 600 konut sitesinde çok fazla ses var inşallah güzel haberler gelir