Ulaşamadığımız r10 üyeleri
23
●2.000
- 10-02-2023, 12:27:07o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyorduKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni nicki @Ofisto; - 10-02-2023, 12:35:12Üyeliği durdurulduSevindim bu duruma.Teşekkürler.OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 12:40:21
- 10-02-2023, 13:10:24Oncelikle hepinizden allah razi olsun yeni kullanici adi almistim ben elbistanliKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evim herşeyim gitti ama ben ve ailem iyiyiz sukurler olsun rabbime allahim kimselere yasatmasin bu kaosu
Oyle bir geceki
Yerde kar var buz gibi hava
Sisli yagmurlu bir havada deprem bizi vurdu elektiriklerde gitti zifiri karanlikta kaldik coo kotu olduk rabbim ölenlere rahmet yakinlarina baş sagligi diliyorum - 10-02-2023, 13:29:21Üyeliği durduruldu
- 10-02-2023, 13:30:51Üyeliği durdurulduOzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSizin adınıza üzüldüm hocam ama cocuklarınız ve eşiniz sağ bu acıdan mutluyum. Keşke evinizi de kaybetmeseydiniz ama umarm devletimiz en kısa sürede evleri yapmaya başlar ve eskisi gibi ailenizle beraber güzel günler yaşarsınız.Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2023, 10:29:59@BilalBayar; da hatay'da görünüyor? dün gece girmiş ama akibeti nedir bilmiyorum hemşerim inşallah iyisindir.