• 10-02-2023, 12:23:46
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elbistanlı kullanıcı adlı biri vardı sanırım o arkadaşa ulaşan var mı?
  • 10-02-2023, 12:27:07
    #11
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbistanlı kullanıcı adlı biri vardı sanırım o arkadaşa ulaşan var mı?
    o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyordu

    yeni nicki @Ofisto;
  • 10-02-2023, 12:35:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyordu

    yeni nicki @Ofisto;
    Sevindim bu duruma.Teşekkürler.
  • 10-02-2023, 13:10:24
    #14
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbistanlı kullanıcı adlı biri vardı sanırım o arkadaşa ulaşan var mı?
    Oncelikle hepinizden allah razi olsun yeni kullanici adi almistim ben elbistanli
    Evim herşeyim gitti ama ben ve ailem iyiyiz sukurler olsun rabbime allahim kimselere yasatmasin bu kaosu
    Oyle bir geceki
    Yerde kar var buz gibi hava
    Sisli yagmurlu bir havada deprem bizi vurdu elektiriklerde gitti zifiri karanlikta kaldik coo kotu olduk rabbim ölenlere rahmet yakinlarina baş sagligi diliyorum
  • 10-02-2023, 13:29:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/off-topic/354654...ini-aldik.html 😔😔
  • 10-02-2023, 13:30:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyordu

    yeni nicki @Ofisto;
    Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oncelikle hepinizden allah razi olsun yeni kullanici adi almistim ben elbistanli
    Evim herşeyim gitti ama ben ve ailem iyiyiz sukurler olsun rabbime allahim kimselere yasatmasin bu kaosu
    Oyle bir geceki
    Yerde kar var buz gibi hava
    Sisli yagmurlu bir havada deprem bizi vurdu elektiriklerde gitti zifiri karanlikta kaldik coo kotu olduk rabbim ölenlere rahmet yakinlarina baş sagligi diliyorum
    Sizin adınıza üzüldüm hocam ama cocuklarınız ve eşiniz sağ bu acıdan mutluyum. Keşke evinizi de kaybetmeseydiniz ama umarm devletimiz en kısa sürede evleri yapmaya başlar ve eskisi gibi ailenizle beraber güzel günler yaşarsınız.
  • 10-02-2023, 13:56:52
    #17
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin adınıza üzüldüm hocam ama cocuklarınız ve eşiniz sağ bu acıdan mutluyum. Keşke evinizi de kaybetmeseydiniz ama umarm devletimiz en kısa sürede evleri yapmaya başlar ve eskisi gibi ailenizle beraber güzel günler yaşarsınız.
    Amin hocam insallah
  • 11-02-2023, 10:29:59
    #18
    @BilalBayar; da hatay'da görünüyor? dün gece girmiş ama akibeti nedir bilmiyorum hemşerim inşallah iyisindir.