Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbistanlı kullanıcı adlı biri vardı sanırım o arkadaşa ulaşan var mı?
o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyordu

yeni nicki @Ofisto;