Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin adınıza üzüldüm hocam ama cocuklarınız ve eşiniz sağ bu acıdan mutluyum. Keşke evinizi de kaybetmeseydiniz ama umarm devletimiz en kısa sürede evleri yapmaya başlar ve eskisi gibi ailenizle beraber güzel günler yaşarsınız.
Amin hocam insallah