OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyordu

yeni nicki @Ofisto;
Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oncelikle hepinizden allah razi olsun yeni kullanici adi almistim ben elbistanli
Evim herşeyim gitti ama ben ve ailem iyiyiz sukurler olsun rabbime allahim kimselere yasatmasin bu kaosu
Oyle bir geceki
Yerde kar var buz gibi hava
Sisli yagmurlu bir havada deprem bizi vurdu elektiriklerde gitti zifiri karanlikta kaldik coo kotu olduk rabbim ölenlere rahmet yakinlarina baş sagligi diliyorum
Sizin adınıza üzüldüm hocam ama cocuklarınız ve eşiniz sağ bu acıdan mutluyum. Keşke evinizi de kaybetmeseydiniz ama umarm devletimiz en kısa sürede evleri yapmaya başlar ve eskisi gibi ailenizle beraber güzel günler yaşarsınız.