Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbistanlı kullanıcı adlı biri vardı sanırım o arkadaşa ulaşan var mı?
Oncelikle hepinizden allah razi olsun yeni kullanici adi almistim ben elbistanli
Evim herşeyim gitti ama ben ve ailem iyiyiz sukurler olsun rabbime allahim kimselere yasatmasin bu kaosu
Oyle bir geceki
Yerde kar var buz gibi hava
Sisli yagmurlu bir havada deprem bizi vurdu elektiriklerde gitti zifiri karanlikta kaldik coo kotu olduk rabbim ölenlere rahmet yakinlarina baş sagligi diliyorum