OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o nick değiştirmiş hocam o iyi ailesi ile en son Gaziantep dışında olduğunu belirtiyordu

yeni nicki @Ofisto;
Sevindim bu duruma.Teşekkürler.